Agricultural Forum
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Agricultural Forum

ملتقى علمى للعلوم الزراعية للمهندسين الزراعيين ومهندسى الأغذية وللطلاب الدارسين فى الكليات والمعاهد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» تحميل لعبة صلاح الدين
هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالسبت 24 مارس 2012, 7:56 am من طرف اسلام حسن البلك

» Alle bijzondere dingen in de zaanstreek
هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالسبت 30 يوليو 2011, 9:23 pm من طرف زائر

» improved search engine rankings backlink building service
هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالسبت 30 يوليو 2011, 11:41 am من طرف زائر

» أيهما أفضل: استهلاك الفاكهة أم شرب عصيرها؟
هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالجمعة 18 سبتمبر 2009, 1:42 am من طرف dody

» الغذاء والتغذية
هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالإثنين 17 أغسطس 2009, 10:24 pm من طرف dody

» شوفته الخل بيعمل ايه .....
هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالإثنين 17 أغسطس 2009, 10:10 pm من طرف dody

erere
ererereerererghjkghj
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أخبار القسم

هام جدا جدااا !!!

ehab omar
reem
GALAL
عماد حمدى
nona
MOuNtaiNEeR
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MOuNtaiNEeR
نائب المدير العام
نائب المدير العام
MOuNtaiNEeR

ذكر

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالإثنين 22 سبتمبر 2008, 7:56 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

فى البدايه احب ان انوه انه قد تم التنويه على سلوك الكتابه العام بالمنتدى والقواعد العامه اللتى يجب اتباعها من قبل الاعضاء والمشرفين والاداره ........؟؟؟؟؟؟

وعلى هذا النحو لقد لاحظت انه تم مسح المشاركه الخاصه باستقاله جلال والمشاركه الخاصه لى فى هذا الموضوع فى قسم شباب كووول عند موضوع نونا (كل عام وانتم بخير) على العلم بان هذا الموضوع فى غايه الاهميه اللتى يجب الاعلان عنه للاعضاء بالمنتدى .......؟؟؟؟؟؟؟؟

فأنه ليس من حق اى شخص الغاء اى مشاركه لاى عضو فى المنتدى طالما اوفى بشروط الكتابه بالمنتدى واتبع السلوك العام للمنتدى ..........؟؟؟؟؟

ونتيجه لذالك:::::؟؟؟؟؟

تحذير

اذا تم مسح اى مشاركه من اى قسم بالمنتدى دون وجه الحق من قبل الاشراف او الاداره سيتم التصرف مع الفاعل من قبل الاداره للالتزام باوجه نظر الاعضاء.......؟؟؟؟؟؟؟

ولكم منى خالص الشكر والاحترام

mountaineer

ramy
nona
مشرف قسم كل ما يخص الحب
مشرف قسم كل ما يخص الحب
nona

انثى

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالثلاثاء 23 سبتمبر 2008, 2:45 am

انا فعلا لما دخلت على الموضوع بتاع كل سنه وانتو طيبين لاقيت المشاركات كلها اتمسحت مش فاهمه ليه اساسا مع ان مش شايفه المشاركات كان فيها حاجة وياريت اللى مسحهم يقول مسحهم ليه وعشان ايه ؟؟؟؟ بجد الموضوووووووووع دة خنقنى جداااااااااااااا
عماد حمدى
المدير العام
المدير العام
عماد حمدى

ذكر
مزاجى : 0

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالثلاثاء 23 سبتمبر 2008, 6:17 am

ايه ده
انا عاوز أجابه
يا جماعه أصلاً مين اللى له الحق يمسح المواضيع فى قسم شباب كول
فين المشرفيين
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بجد الموضوع كان جميل جدااااااااااااااااااااااااااااا

يا ريت يكون فى رد سريع
https://agriengi.ahlamontada.com/index.htm
nona
مشرف قسم كل ما يخص الحب
مشرف قسم كل ما يخص الحب
nona

انثى

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالثلاثاء 23 سبتمبر 2008, 1:38 pm

انا مش فاهمه والله مين اللى عمل كدة وعمل كدة ليييه اصلااا يعنى بعد كدة الواحد ميردش على المواضيع مثلا ولا اييييييييه ؟؟؟؟
GALAL
نائب المدير العام
نائب المدير العام
GALAL

ذكر
مزاجى : http://up1.m5zn.com/aafd5c4796.rar.htm

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالثلاثاء 23 سبتمبر 2008, 4:28 pm

يه فعلا حاجه تضايق جدا scratch يعني انا قبل ما اخرج من نفسي واقدم استقالتي من منصب المدير قلت ان من حق الأعضاء انهم يعرفوا القرار ده وبعد كده اكتشف ان المشاركه اللي انا كاتبها تتمسح qse وكمان المشاركة اللي رامي كاتبها بترد علي مشاركتي اتمسحت وكمان مشاركات نونا الي ردت فيها علي سيد وعلي عماد وعليه اتمسحت Very Happy مع ان المشاركات مكنشي فيها حاجه غلط وكانت مهمه جدا للأعضاء No

دلوقتي اللي ليه الحق يمسح اي مشاركه في اي مكان هوه المدير العام اما المشرف بيمسح بس المشاركات اللي موجوده في القسم بتاعه والمشرفين علي شباب كول حاليا لا يوجد علشان المشرف علي هذا القسم كان رامي ودلوئتي رامي اصبح مدير عام يعني لايوجد حايا مشرف علي شباب كول والمشرفه نونا مشرفه بس علي كل مايخص الحب يعني متعرفشي تمسح مشاركات من شباب كول وعماد حمدي مشرف علي اقسام كتير ماعدا قسم شباب كول يبقي اللي عمل كده اكيد مدير من المديرين واكيد مش انا لأني اصبحت مدير متقاعد واكيد انا مش همسح مشاركه انا كاتبها يبئا فاضل كده المدير سيد والمدير رامي هام جدا جدااا !!! 592395

واهم حاجه محدش يزعل من حد واعرفوا دايما اننا كلنا داخلين الموقع وبيجمعنا هدف مشترك وهو اننا نفيد بعض ونلاقي اللي يسمعنا ونسمعله
عماد حمدى
المدير العام
المدير العام
عماد حمدى

ذكر

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالثلاثاء 23 سبتمبر 2008, 6:50 pm

بجد حاجه تخنق
هام جدا جدااا !!! 592395
MOuNtaiNEeR
نائب المدير العام
نائب المدير العام
MOuNtaiNEeR

ذكر

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالثلاثاء 23 سبتمبر 2008, 7:53 pm

والله انا لسه مستلم مهام الاداره من يوميين
يعنى صعب اعمل حاجه زى كده
وبعدين امسح مشاركه انا كاتبها ازى يعنى
والله انا مش فاهم اقوول ايه بالظبط
لاسلوب ده خالص
بس على العموم ياسيد لو انت اللى عملت كده يا رييت اعرف ليه وعلى شباب كووول اماام الاعضاء ومش على الرسائل الخاصه انا صراحه مش لاقى مبرر للاسلوب ده خالص

reem
باشمهندس تلميذ
باشمهندس تلميذ
reem

انثى

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالثلاثاء 23 سبتمبر 2008, 8:04 pm

هاى شباب والله الموضوع يخنوء بجد بس على العموم يا جماعه انا شايفه ان الاعتراف بالحق فضيله

وبعدين احب ارحب بيك يا رامى cheers لانك بجد وحشنا خالص وكنت عايزه اقترح عليك اقتراح qse

والاقتراح هو

انك يا رامى تنزل قوانيين السواب والعقاب على النتدى العام زى ما انتى عملت فى الموقع بتاعك التانى

عشان كل واحد يعرف اللى ليه واللى عليه مش اكتر ويا رييت تعمل شغل جامد زى اللى انتى عمله فى الموقع التانى بتاعك

وشكررراااااا

reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem
عماد حمدى
المدير العام
المدير العام
عماد حمدى

ذكر

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالثلاثاء 23 سبتمبر 2008, 9:41 pm

MOuNtaiNEeR كتب:
والله انا لسه مستلم مهام الاداره من يوميين
يعنى صعب اعمل حاجه زى كده
وبعدين امسح مشاركه انا كاتبها ازى يعنى
والله انا مش فاهم اقوول ايه بالظبط
لاسلوب ده خالص
بس على العموم ياسيد لو انت اللى عملت كده يا رييت اعرف ليه وعلى شباب كووول اماام الاعضاء ومش على الرسائل الخاصه انا صراحه مش لاقى مبرر للاسلوب ده خالص

[/b][/i]

أحنا مش عاوزين نظلم حد يا رامى لغايه لما باشمهندس سيد يدخل ويقول رأيه فى الموضوع
ولو هو اللى مسح المشاركات يبقى ليه وجه نظر فى كده وأكيد لو هى صح هنحترمها
يا ريت يا باشمهندس سيد أول ما تدخل تقول رأيك وأمام كل الاعضاء لو فعلا انتا اللى مسحت الموضوع

وأنا اؤيد ريم فى موضوع الثواب والعقاب
ehab omar
باشمهندس تلميذ
باشمهندس تلميذ
ehab omar

ذكر

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالثلاثاء 23 سبتمبر 2008, 9:49 pm

لا انا اللى مسحت الموضوع لانها مواضيع ىتخنق اضحك كركر
عماد حمدى
المدير العام
المدير العام
عماد حمدى

ذكر

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالثلاثاء 23 سبتمبر 2008, 9:52 pm

ehab omar كتب:
لا انا اللى مسحت الموضوع لانها مواضيع ىتخنق اضحك كركر

هههههههههههههههههههههههههههههه
بجد دمك زى العسل

اضحك كركر اضحك كركر
ehab omar
باشمهندس تلميذ
باشمهندس تلميذ
ehab omar

ذكر

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالثلاثاء 23 سبتمبر 2008, 10:00 pm

اصل هعمل اية لقتكو كلكو مخنقين من اللى مسح المواضيع هعمل اية قلت اضحك معاكو شوية اضحك كركر
دكتورة مع ايقاف التنفيذ
باشمهندس تلميذ
باشمهندس تلميذ
دكتورة مع ايقاف التنفيذ

انثى

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالأربعاء 24 سبتمبر 2008, 12:59 am

هاي ياجماعه ازيكم alien عاملين ايه وازيك يا نونا ولله وحشتيني ووحشتني مواضيعك drunken وبعدين هوه في ايه اسيب الموقع يومين ارجع الائي خناقه Very Happy متزعلشي نفسك يا رامي وانشاء الله مش هيحصل كده تاني والف مبروك علي الترقيه alien ومبدئيا كده انته مش هتمشي يا جلال No انته المدير بتاعنا تمشي فين هوه دخول الحمام زي خروجه ولا ايه وهوه انته يعني فاكر انك تمشي بمزاجك لازم احنا نمضيلك علي الموافقه واحنا مش هنمضيلك Crying or Very sad وانا فعلا مشوفتش المشاركه بتاعتك يا جلال اللي استاقلت فيها وانا اتفق معاكم جدا ان مينفعش حاجه تتمسح من غير سبب , واهلا بيك يا اخ ايهاب انا اول مره اشوفك اهلا بيك في المنتدي بس انا عاوزه اعرف حاجه وده بعد ازن حضرتك هل انته ولد ولا بنت ولو ولد مين اللي في الصوره Neutral
واهلا بيك اخي عماد ولله منور ودايما منورcheers ويا جلال بالله عليك ماتمشيش

ورمضان كريم والله انا زعلانه انه خلاص قرب يخلص
nona
مشرف قسم كل ما يخص الحب
مشرف قسم كل ما يخص الحب
nona

انثى

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالأربعاء 24 سبتمبر 2008, 9:41 am

ازيك انتى يادكتوووورة عامله ايه ياقمر واخبارك ايه فى الدراسه انتى كمان وحشتينىى Sad
المهم بالنسبه لموضوع المشاركات شكرا للى مسح المشاركات انا بجد مش هنزل مواضيع تانى وفى الاخر مشاركاتها تتمسح
GALAL
نائب المدير العام
نائب المدير العام
GALAL

ذكر

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالخميس 25 سبتمبر 2008, 12:17 am

دكتوووووووره Very Happy ازيك والله نورتينا ومفيش خناقه ولا حاجه Very Happy ربنه ميجيب خناقات وانا مقلتش انني هسيب الموقع انا بس بئول انسحب عن الاداره وادخل كعضو عادي علشان ولله انا فعلا مشغول وصعب ادخل تاني كتير دخولي هيكون قليل شويه فمينفعشي ادي للأداره حقها وانا رشحت رامي وعماد للمنصب مكاني علشانهم كفاءه وخلاص رامي اصبح مكاني وانا واثق انه هياخد باله من الموقع اكتر منني وفي النهايه ان كان مدير وللا عضو فكلنا داخلين بهدف واحد

واهلا بيك يا ايهاب معانا في المنتدي بس شد انتباهي الصوره اللي انته حاطيتها انا مش قصدي حاجه والله انا بس خايف عليها تاخد برد Very Happy

وكل سه وانتم طيبين ومتزعليش نفسك يا نونا Very Happy واوعي تئولي انك مش هتكتبي مواضيع تاني , مواضيعك حلوه يانونا وحرام تحرمينا منها Smile
دكتور اكرم
باشمهندس تلميذ
باشمهندس تلميذ
دكتور اكرم

ذكر

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالخميس 25 سبتمبر 2008, 4:57 am

هاي يا جماعه ازيكم كلكم alien انا شوفت كل اللي حصل وانا كمان مضايق جدا بس انا شايف بئا انك تفضل يا جلال مدير لينا وكل المديرين التانين يبئو مشرفين علشان المركب الي ليها ريسين تغرق احنا عاوزين مدير واحد بس وياريت متمشيش يا جلال تفضل مديرنا زي ما انته ولو علي مشغولياتك مش لازم تدخل كتير عادي يعني واكيد المشروفين هيشوفه شغلهم في غيابك qse
nona
مشرف قسم كل ما يخص الحب
مشرف قسم كل ما يخص الحب
nona

انثى

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالخميس 25 سبتمبر 2008, 5:35 am

انا معاك يادكتور اكرم كمان جلال هو احسسن واحد يستحق الاداره انا شايفه ككدة بصراحه حتى لو مش معانا وتواجده قليل هنا ياريت ياجلال ترجع فى قرارك
ريهام
باشمهندس تلميذ
باشمهندس تلميذ
ريهام

انثى

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالخميس 25 سبتمبر 2008, 6:10 pm

هاي يا نوناا alien ازيك وحشتيني وعامله ايه يا دكتوره ولله كلكم وحشتوني وانا اتفق معاكي يا نونا ويا دكتور اكرم في كل للي قلتوه وارجوك يا جلال ترجع عن القرار اللي خدته وتفضل مديرنا هام جدا جدااا !!! 94216 ومش لازم تدخل الموقع كتير
nona
مشرف قسم كل ما يخص الحب
مشرف قسم كل ما يخص الحب
nona

انثى

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالسبت 27 سبتمبر 2008, 5:47 pm

ازيك ياريهام انتى كمان وحشتينىىى مش بتدخلى كتير لييييييييه ؟؟
GALAL
نائب المدير العام
نائب المدير العام
GALAL

ذكر

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالأحد 28 سبتمبر 2008, 8:07 pm

شكرا ياناس ياعسل علي الثقه الغاليه Smile وانا هرجع تاني لمنصبي القديم بس دخولي هيكون محدود
وانا واخي الفاضل سيد هنكون المديرين المسؤولين عن هذا المنتدي واللي يقابله اي مشكله يبعتلنا علطول واحنا تحت امره , وارجو من كل الأعضاء ان يشاهدوا التنبيهات العامه اللي كاتبها عماد اضغط هنا

واشكركم للمره الثانية علي ثقتكم الغالية Very Happy
علاء الدين
باشمهندس تلميذ
باشمهندس تلميذ
علاء الدين

ذكر

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالإثنين 29 سبتمبر 2008, 2:49 am

والله انته اللي عسل Very Happy والله انته كده فرحتني وياريت يا اخي متمشيش تاني وتسيبنا ومنور منتداك هام جدا جدااا !!! 223113
دكتورة مع ايقاف التنفيذ
باشمهندس تلميذ
باشمهندس تلميذ
دكتورة مع ايقاف التنفيذ

انثى

هام جدا جدااا !!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا جدااا !!!   هام جدا جدااا !!! Icon_minitimeالإثنين 29 سبتمبر 2008, 5:31 am

اهلا بيك اخي جلال ولله نورت منتداك alien وانته تستحق الثقة اللي احنا اديناهالك وبالتوفيق يا مديرنا king

هام جدا جدااا !!!
صفحة 1 من اصل 1